Doorgaan naar inhoud
! Wegomleiding ! - Klanten van Waasland kom via de E17 afrit 16 Kruibeke.
! Wegomleiding ! - Klanten van Waasland kom via de E17 afrit 16 Kruibeke.

Veelgestelde Vragen

Hier vind je een overzicht met veelgestelde vragen aan Meubelen Robbrecht en de daarbij horende antwoorden. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Bestelling

Vragen over jouw bestelling?

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Van zodra uw goederen bij ons binnen komen, wordt er dezelfde dag telefonisch contact opgenomen per telefoon voor een leverafspraak of afhaalafspraak. De levertermijnen op de website en uw bestelbon zijn louter indicatief, er kunnen steeds afwijkingen optreden. Wenst u graag te weten wanneer uw bestelling binnen komt, kan u ons steeds contacteren per telefoon met de vermelding van uw factuurnummer (dit staat rechts bovenaan uw roze bon)

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

U dient zich eerst aan te melden met uw roze bestelbon aan de kassa van de winkel. Er zijn geen afhalingen zonder roze bestelbon. Daar zal u een bewijs krijgen om uw goederen in ons magazijn te komen afhalen. Het magazijn is aan de winkel gelegen.

Kunnen oude meubels worden meegenomen?

Dit kan zeker en vast, want wie wil er nu niet in een fris interieur zitten waar alle oude meubels weg zijn? Dit is een extra service die wij bieden bij levering, gelieve dit steeds enkele dagen voor de levering te melden, zodat wij hier rekening mee kunnen houden en ruimte kunnen voorzien op transport. De prijzen kan je per telefoon of in de winkel aanvragen.

Contactgegevens

Hoe kan je Meubelen Robbrecht bereiken?

Wat is het adres van de winkel?

Wij zijn gelegen op de Beversebaan 85 in 2070 Zwijndrecht. Dit is niet ver gelegen van de E17, alsook niet van de E34. Net voor de winkel is er een groot rondpunt, er is speciaal een afslag die je kunt nemen om naar onze winkel te komen.

Wat is jullie telefoonnummer en email adres?

Wij zijn bereikbaar op 03 252 87 54 van maandag tot en met zaterdag (behalve de woensdag, onze sluitingsdag) van 10u tot 12u en van 13u tot 18u. U kan ook mailen naar info@meubelenrobbrecht.be

Kan je Meubelen Robbrecht goed bereiken met het openbaar vervoer?

Wij zijn gelegen aan de eindhalte van tram 3, alsook de bus stopt hier.

Is er voldoende parking aan de winkel?

Ja zeker en vast, er is een grote gratis parking. Ook als je komt afhalen met je aanhangwagen of camionette is het makkelijk, omdat je niet hoeft te draaien of te keren, je kan gewoon helemaal rond de winkel rijden.

Welke meubelen vind ik bij Meubelen Robbrecht?

Wij zijn zeer fier op onze vernieuwde zaak Meubelen Robbrecht. De winkel is overgenomen dus het concept is ook helemaal veranderd en verjongd. We verkopen nog altijd de grote merken zoals Auping, Beka, Tempur, Stressless, Nolte, Staud, alsook veel lederen salons en relaxen. Naast deze exclusieve merken hebben we ook nieuwe betaalbare, kwalitatieve en trendy meubelen. Voor ieder wat wils dus. 

Verkopen jullie cadeaubonnen?

Ja zeker en vast! Wie heeft er nu niet graag een bon om enkele leuke interieurartikelen aan te schaffen? Dit komt elke keer van pas.

Is jullie winkel toegankelijk voor rolstoelgebruikers?

Bij ons is alles vlak, alsook is er een lift om naar boven te gaan. 

Levering

Vragen over mijn levering?

Wanneer worden mijn goederen geleverd?

Vanaf uw bestelling bij ons toekomt, wordt u diezelfde dag verwittigd om samen een leverafspraak te maken. Er wordt een datum gekozen en 1 dag op voorhand wordt u telefonisch verwittigd met een tijdsindicatie, zodat u niet heel de dag thuis hoeft te blijven. 

Wij komen nooit onaangekondigd aan uw deur staan. Samen in overleg wordt er een datum gekozen. 


Hoe kan ik betalen bij levering?

Bij levering hebben wij geen bancontact machine mee, dus bij levering zelf kan er enkel in cash worden betaald of met een bankcheque. U kan wel op voorhand per overschrijving betalen, dit dient dan 3 werkdagen voor de levering op de rekening te staan. Als u een overschrijving maakt, gelieve altijd uw factuur - leveringsbon nummer in de mededeling te zetten, alsook de datum van levering. Wij kunnen niets op naam terug vinden jammer genoeg. 

U kan ook in de winkel komen betalen met de bankkaart, alsook 3 werkdagen voor de levering.

Nemen ze oude meubelen mee?

Dit kan worden meegenomen, maar dient minstens 4 dagen voor de levering te worden gemeld zodat wij voldoende plaats kunnen voorzien in onze camion. Alsook de prijzen kan u in de winkel of per telefoon raadplegen.

Leveren jullie op verdieping?

Standaard leveren wij gelijkvloers binnen. Als u wenst dat wij op een verdiep willen leveren, werken wij steeds met een ladderlift, dit is een extra service die wij bieden. Deze prijzen kan u ook per telefoon of in de winkel raadplegen. 

Wij hebben wel een verborgen pareltje op onze camion en dat is onze camionlift. Dit is de laadklep van onze camion die een brug vormt om zo de goederen tot maximum een 1ste verdiep te kunnen brengen. Let wel op, onze camion moet tot bijna tegen de gevel te kunnen rijden om zo de goederen te kunnen lossen, dit wil zeggen dat er geen voortuin aanwezig mag zijn of dergelijke zodat wij kunnen oprijden. Voor deze extra service dien je niet bij te betalen, dit zit in de standaard leverprijs.

Kan er worden gemonteerd?

Ja natuurlijk dat is geen enkel probleem, wij hebben een montagedienst ter beschikking. De prijzen kan u alsook in de winkel of per telefoon raadplegen. Dit moet ook steeds op voorhand worden gemeld indien u dit wenst, zodat wij hier rekening mee kunnen houden in de planning.

Is er ergens een probleem of mankement bij levering?

Gelieve dit zo snel mogelijk te melden per mail. U mailt uw roze bestelbon, de mankementen, alsook als u enkele stukken opnieuw nodig heeft omdat deze beschadigd zijn, dan duidt u dit aan op het montageplan, zodat wij weten wat er dient te besteld te worden. Dan brengen wij dit zo spoedig mogelijk in orde.